Apps & Software

Hoe kan ik Adobe Acrobat 2017 activeren na herinstallatie?

Ik heb mijn moederbord en processor vervangen. Daarna Windows en alle andere programma's opnieuw geïnstalleerd. Alle programma's werken naar behoren, behalve Adobe Acrobat 2017.Het lukt niet om dit programma opnieuw aan te melden. Adobe weigert de oude activatie ongedaan te maken om mijn Adobe opnieuw bij Adobe aan te melden en te activeren. Kunt u mij antwoordt geven hoe ik Adobe opnieuw kan activeren? Met vriendelijke groeten, A.M. den Ouden.

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Neem even contact op met de klantenservice: https://adobeid-na1.services.adobe.com/renga-idprovider/pages/login?callback=https%3A%2F%2Fims-na1.adobelogin.com%2Fims%2Fadobeid%2FAdobeSupport3%2FAdobeID%2Ftoken%3Fredirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelpx.adobe.com%252Fnl%252Fcontact%252Fsupport.html%2523from_ims%253Dtrue%2526old_hash%253D%2526api%253Dauthorize&client;_id=AdobeSupport3&scope;=AdobeID%2Copenid%2Cgnav%2Ccreative_cloud%2Csao.creative_cloud%2Cread_organizations%2Csao.cce_private%2Cadditional_info.projectedProductContext%2Cadditional_info.roles&denied;_callback=https%3A%2F%2Fims-na1.adobelogin.com%2Fims%2Fdenied%2FAdobeSupport3%3Fredirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelpx.adobe.com%252Fnl%252Fcontact%252Fsupport.html%2523from_ims%253Dtrue%2526old_hash%253D%2526api%253Dauthorize%26response_type%3Dtoken&display;=web_v2&relay;=195c2774-28db-4418-baf0-93337331a545&locale;=nl_NL&flow;_type=token&idp;_flow_type=login
  • Als je je link gebruikt krijg je "There was an error with this action. Try again later."

    Beter is het lijntje
    https://helpx.adobe.com/nl/download-install/kb/activation-deactivation-help.html
    te volgen.

Beantwoord deze vraag